Valóban, ő volt az, aki jól ismerte Hant! A Tokiói Hajsza legendás Mazda RX-7-esének árverezése igencsak megdöbbentő összeget hozott. -- Totalcar

Ez nem csupán egy átlagos RX-7, de az ára mégis kicsit borsosnak tűnik.
Eladóvá vált a 2006-os "Halálos Iramban: Tokiói Hajsza" című film egyik ikonikussá vált autója: a lenyűgöző sárga-fekete fényezésű RX-7. Ezt az autót a film egyik emblematikus karaktere, Han vezette, akit a tehetséges Sung Kang formált meg a vásznon. A forgatás alatt több hasonló autót használtak a különböző jelenetekhez, de sajnos sok közülük megsemmisült. Jelenleg csupán két példány maradt fenn, amelyeket a film visszafogottabb dinamikus és statikus jeleneteihez alkalmaztak. Ennek köszönhetően ez a különleges autó még mindig kiváló állapotban van, közel húsz év elteltével is.
A filmet készítő Universal Studios különleges megrendelésére a híres Veilside csapat vette kezelésbe a tuningolt autót, amely egy 2005-ös RX-7-es volt. Az autó karosszériáját 200 milliméterrel szélesítették ki, ami lehetővé tette a futómű és a felnik precíz választását is. A végeredmény egy Andrew Premier Series Racin Evolution 5 szett lett, amelyre Pirelli P Zero Nero gumikat szereltek fel. Érdekes módon a motort nem hajtották a végletekig, így a kétrotoros, turbós Wankel-motor finomhangolás után 280 lóerőt produkált, ami bőven elegendő volt ahhoz, hogy az egy tonna körüli tömegű autó dinamikusan teljesítsen.
Az utascellát sportosabbá formálták, ami számos utólagosan beszerelt karbon- és alumínium alkatrész beépítését tette lehetővé. A gyári ülések helyett könnyű, szénszálas verseny kagylók kaptak helyet, emellett egy robusztus Alpine hangrendszert is integráltak, amely hűen tükrözi a kor tuningkultúrájának szellemét. A kardánalagút fölé egy elegánsan polírozott, kék nitrós palack került, ami bár szemet gyönyörködtető részlet, jelenleg nem csatlakozik a motorhoz.
A forgatás befejezése után az autó az RE-Amemiya nevű tuningműhelyhez került, ahol alapos rehabilitáción esett át a mechanikai rendszere. Az autó új kuplungot, friss fékrendszert, felújított felfüggesztést és egyedi kipufogórendszert kapott. A Wankel-motor is teljes karbantartáson ment keresztül, majd Angliába került, ahol új tulajdonosa várta. Az elmúlt 19 év során nem sokat használták, csupán 107 480 kilométert tett meg, ami meglehetősen alacsony futásteljesítménynek számít. Mielőtt árverésre bocsátották a Bonham aukciós háznál, egy szakműhely alaposan átvizsgálta az autót. Bár alapvetően jó állapotban volt, néhány részlet még mindig megőrizte a filmes örökségét. A forgatások során a logisztikai okokból felragasztott '#71 HANS' matrica több helyen is látható, és a kamerarögzítő fülek nyomai is felfedezhetők rajta. Ezen különleges vonások miatt sikerült végül 911 ezer forintért, átszámítva 420,5 millió forintért értékesíteni az autót.
Mindezek ellenére azonban forgalomkész állapotban van és minden papírja tiszta. Ez csak azért érdekes, mert a filmes autók gyakran nem jutnak ki a forgalomba a forgatások után. A stúdiók többnyire nem vállalják a kockázatot a kezükből kiadott autók után, amelyek a forgatás során bármikor megsérülhettek. Egy elrepedt vázszerkezetet senki sem vesz észre, ha azonban balesetet okoz egy ilyen probléma, az a stúdiót terheli. Nem véletlen, hogy a Halálos Iramban sorozat autóinak igen jelentős részét megsemmisítették a forgatások után. A Tokiói Hajsza forgatásán például 250 autót használtak fel, ebből 25-öt feldaraboltak, 80-at pedig megsemmisítettek.