Munkatársak között érdemes elkerülni bizonyos témák megvitatását, mert ezek könnyen feszültséget szülhetnek. Íme öt téma, amiről jobb, ha hallgatsz a munkahelyen: 1. **Fizetés és juttatások** – A pénzügyi kérdések személyesek, és a diszkusszió csak irigy

A videó megtekintéséhez kérjük, aktiválja a JavaScriptet, vagy válasszon egy HTML5 videókat támogató böngészőt.
A munkahelyi kapcsolatok kiépítése és fenntartása a modern élet szerves részévé vált, hiszen sokszor annyi időt töltünk kollégáink társaságában, hogy szinte családtagokká válunk. A munkanapok előrehaladtával természetes módon alakulnak ki kötelékek, és barátságok is születhetnek. Ugyanakkor elengedhetetlen, hogy bizonyos témákban éles határokat szabjunk, és tudatosan döntést hozzunk arról, mit osztunk meg másokkal. A szakmai és személyes életünk határvonalainak megóvása segít abban, hogy megőrizzük a munkahelyi harmóniát és a megfelelő távolságot.
A személyes gondjaid nem az ő dolguk.
Bármennyire is szoros baráti viszonyt ápolsz kollégáiddal, mindig fontos, hogy óvatos legyél, amikor a magánéleted részleteit osztod meg. Az olyan intim témák, mint a párkapcsolati gondok, családi konfliktusok vagy pénzügyi nehézségek, amelyekről szívesen beszélgetnél a legjobb barátoddal, a munkahelyi környezetben nem feltétlenül kapják meg azt a megértést, amit várnál. Érdemes tehát mérlegelni, kivel és mikor osztod meg ezeket a személyes történeteket.
Ezek a témák, ha nem a megfelelő környezetben és az intim szférán belül osztják meg őket, könnyen visszaüthetnek. Különösen igaz ez akkor, ha olyan kollégák is tudomást szereznek róluk, akikkel nem áll fenn szorosabb kapcsolat.