Fedezd fel, hogyan újíthatod meg spray termékeidet egy magyar fejlesztés segítségével!


Mára már 30 Rossmann üzlet kínálja az újratöltő rendszert. Az új korszakot május 7-én, a budapesti Mammut II-ben megrendezett sajtóesemény nyitotta meg, ahol a bővített termékkínálat és a frissen csatlakozott márkák is bemutatkoztak.

Két évvel az első automaták megjelenése után a Respray egy új mérföldkőhöz érkezett: most már 30 Rossmann boltban elérhető az innovatív újratöltő rendszer. Az ünnepélyes bemutatóra május 7-én került sor a budapesti Mammut II üzletben, ahol a kibővített funkciók, új termékportfólió és csatlakozó márkák révén még izgalmasabbá vált a vásárlói élmény.

A rendezvényen Stahl Judit köszöntötte a résztvevőket, majd Szimeiszter Éva, a Rossmann beszerzési vezetője emelte ki a projekt jelentőségét. A sajtó, influenszerek és vásárlók jelenlétében két kerekasztal-beszélgetés keretében a projektnek bizalmat szavazó márkák alapítói, véleményformálók és

a Respray alapítói osztották meg tapasztalataikat és jövőbeli céljaikat.

A május 7-én megrendezett eseményen a résztvevők nem csupán elméleti tudásra tehettek szert az innovációk terén, hanem valóban kézzelfogható élményben is részesültek, amikor kipróbálhatták az új automatát működés közben. A beszélgetések során izgalmas témák kerültek terítékre: a környezetbarát vásárlási szokások előretörése, a natúrkozmetikumok népszerűségének növekedése, a közösségi média edukációs szerepe, valamint a vásárlói elköteleződés megőrzésének lehetőségei.

A Respray automata már nem csupán fújós dezodorokat kínál, hanem mostantól testápolók, testszérumok és revitalizáló arcpermetek is elérhetők aeroszolos formátumban – mindezt környezetbarát megoldásokkal. Az innovatív rendszer lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az első vásárláskor beszerzett flakont újratöltsék az automatánál, akár négyszer is, így egyetlen palackkal csökkenthetik a környezeti lábnyomukat.

így ötször kevesebb csomagolóanyag kerül a környezetbe.

Amikor 2023-ban elindult a gépek programja, kizárólag az Isana Rossmann sajátmárkás illatai voltak elérhetők. Azóta azonban izgalmas változások történtek: három kiemelkedő magyar natúrkozmetikai márka, a Sofia Michelle, a Nagora és a Yamuna is csatlakozott a kezdeményezéshez, gazdagítva ezzel a választékot.

"A Respray nem csupán egy technológiai újítás, hanem egy szemléletformáló mozgalom is. Már az első év tapasztalatai alapján világossá vált, hogy azok, akik egyszer újratöltötték a palackjukat, gyakran visszatérnek - sokan már három vagy akár négy alkalommal is megismételték ezt" - emelte ki Zámbó Gergely, a Respray egyik alapítója.

Réti Andor, társalapító hozzátette: "2024-ben az összes töltés 30%-a már újratöltés volt, év végére ez az arány több alkalommal meghaladta a 40%-ot is. Ez egyértelműen jelzi, hogy a vásárlók nyitottak a fenntartható megoldásokra, ha azokat kényelmesen és egyszerűen elérhetik."

Az újratöltési arány ilyen mértékű növekedése azt is mutatja, hogy a tudatos vásárlói réteg egyre bővül, és a fenntarthatóság már nem csupán trend, hanem valódi elvárás a kozmetikai piacon.

A Respray számos hazai és nemzetközi díjat is bezsebelt az elmúlt években, az alapítók pedig szerepeltek a magyarországi Forbes 30 under 30 2024-es listáján is.

A technológia különlegessége abban rejlik, hogy sűrített levegőt használ hajtóanyagként, ezzel eliminálva a propán-bután által okozott környezeti problémákat. Emellett a helyben gyártott illatanyagok is hozzájárulnak az ökológiai lábnyom csökkentéséhez. A palackok gyártása szintén Magyarországon zajlik, a Florin Zrt. szegedi üzemében, ahol az összeszerelés is megtörténik.

A Respray újratöltő automaták 2023-ban még csupán három Rossmann üzletben (Budaörs, Mammut, Flórián tér) voltak elérhetők, mára azonban már 30 helyszínen működnek országszerte a Rossmann legforgalmasabb üzleteiben a fővárosban és vidéken egyaránt.

A tervek alapján a növekedés folytatódik, és nem tervezik leállítani.

az országos lefedettség mellett a Respray kínálatát is folyamatosan fejleszteni szeretnék, hogy további újratölthető terméktípusokkal és márkákkal gazdagodjon a most elérhető paletta. A cél, hogy a környezetbarát választás minél több vásárló számára váljon könnyen elérhetővé.

Itt található a Respray automatával ellátott Rossmann üzletek teljes listája.

Related posts